سفر ارزان به دبی

سفر ارزان به دبی

هزینه های سفر به دبی 

برخی از عادت های بد سفر همواره در بعضی از ما ریشه دوانده و نمی خواهیم از تکنولوژی در کاهش هزینه ها استفاده کنیم. خصوصا در سفر های خارجی مانند دبی که می توانیم تنها با توجه به چندین نکته مبلغ قابل توجهی از هزینه ها را کم کنیم. در این مقاله شما را با روش هایی برای پیشگیری از این هزینه های پنهان و اما پر هزینه آشنا میکنیم تا ارزان تر به دبی سفر کنید.

تور دبی

همیشه نگران پرواز، هتل و یا محل اقامت خود هستید و می خواهید درست زمانی که تصمیم به سفر می گیرید ترتیبات سفر خود را رزرو کنید، اما عجولانه اقدام نکنید. این کار برای شما بسیار پر هزینه و گران تمام خواهد شد. مطمئننا با تور های لحظه آخری دبی و یا تور های ارزان دبی رو به رو خواهید شد پس نیازی به عجله کردن نیست. برای رزرو تور ها تا هفته آخر صبر کنید. با این روش تخفیف خوبی نصیبتان خواهد شد و اگر قصد سفر به دبی بدون تور را دارید، از 6 الی 8 هفته قبل از تاریخ موعد پروازتان را رزرو کنید. 

تور لحظه آخری دبی

برای شکار تور های لحظه آخری دبی آماده باشید و سرعت عمل داشته باشید. در رزرو تور های لحظه آخری معتل نکنید. هر زمان که متوجه کاهش قیمت‌ تور ها شدید سریع برای رزرو اقدام کنید. از فرصت استفاده کنید و بعد درباره‌ ی آن تصمیم بگیرید. می توانید در طول 24 ساعت بدون پرداخت هیچ هزینه‌ ای آن را کنسل کنید. اگر زیاد برای فکر کردن صبر کنید، ممکن است یک موقعیت عالی را از دست بدهید.

حمل و نقل در دبی

در طول سفر با تور های دبی وسایل نقلیه مختلفی برای گشت و گذار در شهر خواهید یافت. برای رفت و آمد در سطح شهر به هیچ عنوان تاکسی ها را انتخاب نکنید چرا که بسیار برای شما گران تمام خواهد شد. پس برای کاهش هزینه هایتان حد الامکان تا زمانی که وسایل حمل و نقل عمومی و مترو دبی باز باشد از تاکسی استفاده نکنید. مناسب ترین وسیله حمل و نقل عمومی در دبی برای شما مترو و اتوبوس خواهد بود. مترو و اتوبوس های دبی بسیار تمیز و راحت هستند و به راحتی می توانید در هر نقطه از شهر سفری آسوده داشته باشید. 

جاهای دیدنی دبی

در دبی رستوران های بین المللی و لوکس فراوانی در سطح شهر به چشم می خورد که توجه هر بیننده و مسافری را به خود جلب می کند. اما فریب ظاهر این رستوران های دبی را نخورید و هیچگاه نزدیک رستوران‌ های اطراف جاذبه‌ های گردشگری دبی غذا سفارش ندهید زیرا مجبور می شوید دو برابر قیمت معمول هزینه کنید. جالب است بدانید که این هزینه اضافی به دلیل کیفیت بالای غذا نیست و لزوما انتظار نداشته باشید که غذایی بی نقص را در این اماکن صرف کنید. 
برای صرفه جویی در هزینه ها و پیدا کردن رستورانی خوب با قیمت و کیفیتی مناسب کمی از جاهای دیدنی دبی دور شوید و در هر جهتی که میلتان کشید چند بلوک دورتر بروید تا در رستورانی با غذای لذیذ تر و ارزان تر غذا میل کنید و قیمت غذا در دبی برای شما ارزان تر تمام شود.

صرافی فرودگاه دبی

به خاطر داشته باشید که دفاتر و بانک‌ های موجود در فرودگاه‌ دبی جای مناسبی برای تبدیل پول نیستند. به جای این کار، پولتان را در بانک‌ های بزرگ مراکز شهر تبدیل کنید. در بانک ها و بازار های ارزی نرخ ارز معقولانه‌تر است و کارمزد کمتری از مشتری دریافت می شود. این نکته را هم در نظر داشته باشید که دفاتری که ادعا می کنند بدون کارمزد پولتان را تبدیل می‌کنند مطمئنا از جای دیگری آن را جبران خواهند کرد.

خدمات گردشگری دبی

دفاتر گردشگری محلی جایی ست که حتما باید به آن سر بزنید. آن‌ ها معمولا درباره‌ ی رویداد ها و جشنواره‌ های در حال برگزاری و مسیرهای خلوت‌ تر دبی اطلاعات دارند که در هیچ کتاب راهنمایی نمی توانید پیدا کنید. همچنین می توانید کارت‌ های مخصوص گردشگری را طلب کنید تا از تخفیفات یا ورودی رایگان مکان‌ های مختلف دبی نظیر موزه‌ های دبی، جاذبه‌ های گردشگری، وسایل حمل‌ و نقل عمومی مطلع شوید و بهره بگیرید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب