بازار ارزان دبی

بازار ارزان دبی

خرید ارزان در دبی

در دبی بیش از تماشای دیدنی ها ی حیرت انگیز، سواحل رویایی و مناظر باور نکردنی در انتظار شماست. دبی پر از مراکز خرید متنوع و بسیار زیادیست که هر بیننده با هر سلیقه و سن و سالی را جذب خود کرده است، اگر قصد سفر با تور دبی را دارید، حتما از گشت و گذار و خرید در بهترین مراکز خرید دبی لذت خواهید برد. اما این لذت در طول سفر به دبی زمانی دو چندان می شود که بتوانیم اجناس خوب را در قیمتی مناسب خریداری کنیم.

در دبی از کجا خرید کنیم

فروشندگان دبی همانند دیگر کشور ها ی دنیا تا از خارجی بودن شما مطلع می شوند و با توجه به توریست بودن شما، قیمتی توریستی نیز به شما خواهند گفت. این بدین معناست که فروشندگان قیمت ها را کمی بالا تر از قیمت واقعی اعلام می کنند. از این رو چانه زنی در هنگام سفر به دبی مخصوصا در ایام  نوروز را فراموش نکنید.

با یک لبخند و یک رفتار دوستانه بر سر قیمت با فروشنده چانه بزنید. اما توجه به نکته پنهان در چانه زنی بسیار مهم است و این تنها نکته ایست که باعث می شود شما در چانه زنی برنده شوید. فروشنده نباید حس کند که پولی را قرار است از دست بدهد، بلکه باید او حس اطمینان شما را دریافت کند و مطمئن شود که  شما هر دو بر سر قیمت ای که راضی هستید توافق می کنید.

و اما باید به این نکته نیز توجه کنید که قیمت در مراکز خرید واقع در اماکن گردشگری دبی، مانند دبی مال، مراکز خرید در اطراف جمیرا بالا تر هستند. در چنین مکان هایی تقریبا پیدا کردن قیمت مناسب غیر ممکن است، برای پیدا کردن قیمت های خوب در دبی باید به مراکز خرید ارزان دبی سر بزنید.

نکات خرید در دبی

1-پول خود را بر میز و یا روی فروشنده نیندازید

2-پس از اینکه فروشنده قیمت شما را پذیرفت از خرید خود پا پس نکشید

3-حس شوخ طبعی خود را از دست ندهید، این خرید قرار است برای شما سرگرم کننده باشد

 
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب