راهنمای خرید در دبی

راهنمای خرید در دبی

سوغات دبی

در سرتاسر شهر دبی مراکز خرید بزرگ و متنوعی برای خرید سوغاتی دبی وجود دارد. اما در برخی از این بازارها می توانید با قیمت مناسب تری سوغات دبی و یا یادگاری تهیه کنید. برای مثال در میان مراکز خرید دبی، بازار الکرامه دبی Al Karam Duba، مرکز خرید اوت لت دبی Dubai Outlet Mall، دبی مال Dubai Mall از شهرت بالاتری برخوردار هستند.

به یاد داشته باشید که در بازارهای دبی چانه زدن و تخفیف خواستن آزاد است. مودبانه و دوستانه درخواست تخفیف کنید و اگر قیمت به نظرتان مناسب نبود از مغازه خارج شوید. شک نکنید که مغازه دار شما را صدا خواهد کرد.

خرید لوازم الکترونیکی در دبی

در دبی می توانید وسایل الکترونیکی از آخرین مدل آیفون تا دیگر سیستم ها و لپ تاپ ها را در پایین ترین قیمت تهیه کنید. پس در طول سفر با تور دبی این فرصت را از دست ندهید و به مرکز خرید برجمان burjuman و یا مرکز خرید سیتی سنتر دیره Deira City Centre بروید و وسایل الکترونیکی مورد نظرتان را از هر برندی در ارزان ترین قیمت تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و یافتن آدرس از صفحه بهترین مراکز خرید دبی دیدن فرمایید.

بازار طلای دبی

دبی که به تجارت طلا زبانزد بوده و هست دارای مغازه ها و مراکز خرید زیادی می باشد که در میان آنها می توان به سُوق اَلذَهـَب Dubai Gold Souk از بهترین بازارهای طلا دبی اشاره کرد. این بازار که در منطقه دیره قرار گرفته یکی از بازار های سنتی و قدیمی دبی محسوب می شود. قیمت طلا در این بازار نسبت به مکان های دیگر پایین تر بوده و می توانید طلا از 18 عیار تا 24 عیار را در مغازه ها پیدا کنید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب