راهنمای سفر ماه عسل دبی

راهنمای سفر ماه عسل دبی

ماه عسل در دبی

برای آنهایی که می خواهند سفری عاشقانه به دبی داشته باشند و یا ماه عسل خود را در شهر زیبا و لوکسی همچون دبی سپری کنند، اماکن دیدنی دبی فراتر از انتظار آنهاست. دبی شهری مناسب برای قرار های عاشقانه است. در این شهر از هر قوم و ملیتی خواهید دید اما همانطور که می دانید این شهر مذهبی است و خانواده سلطنتی دبی بر روی قوانین دبی و نباید های سفر به دبی نظارتی دقیق دارند. 

در طول سفر با تور دبی مکان های رومانتیک زیادی در انتظار زوج های جوان است، اماکن دیدنی رویایی که مخصوص دیدارها و ملاقات های عاشقانه است. 

سفر ماه عسل به دبی، ماه عسل در اماکن دیدنی رومانتیک دبی با تور دبی: ماه عسل دبی

سفر عاشقانه دبی

سفر عاشقانه و یا سفر ماه عسل در دبی بدون در نظر نگرفتن قوانین دبی می تواند شما را دچار مشکل کند و به دردسر بیاندازد، بیش از اینکه یکی از لحظات رومانتیک در دبی شما را به مشکلی جدی بیاندازد با قوانین دبی آشنا شوید. 

در اماکن عمومی دبی نظیر مراکز خرید دبی، پارک های دبی، خیابان ها و دیگر جاهای دیدنی نمایش عشق بر پا نکنید. اماکن عمومی دبی جایی برای نمایش احساسات عاشقانه نیست و هر گونه سرپیچی از این قانون، حتی بوسیدن می تواند زوج را راهی زندان کند. حتی بهتر است از بغل ها و دست گرفتن های طولانی نیز در خیابان ها بپرهیزید.

لازم به ذکر است که اجاره اتاق و یا به اشتراک گذاشتن خانه با فردی که با آن ازدواج نکرده اید نیز بر خلاف قوانین دبی است و پیش از آن می بایست ازدواج کرده باشید.

نکات سفر عاشقانه دبی

تور ماه عسل

اگر به تازگی ازدواج کرده اید و در دوران عقد هم همراه با همسرتان سفری نداشته اید، توصیه می شود که سفر کوتاهی در نظر بگیرید. لازم نیست یک مسافرت طولانی دو هفته ای تدارک ببنید. تعطیلات عید فرصت خوبی برای سفر با تور نوروزی دبی است. شاید در ظاهر یک ماه عسل طولانی مدت مفصل، جذاب و رویایی به نظر برسد اما بهتر است به جای یک مسافرت طولانی مدت، برای چند بار سفر به دبی در طول سال برنامه بچینید. اجازه دهید که مدت زمانی از ازدواج شما بگذرد، روحیات هم را در سفر های کوتاه مدت بیشتر بشناسید و بعد برای مسافرت های طولانی مدت آماده تر باشید.

برنامه سفر ماه عسل

خودتان یک تنه بار مسئولیت های برنامه ریزی را بر عهده نگیرید. گاهی اوقات در مورد برخی از زوج ها دیده می شود که خانم ها برای برنامه ریزی مشتاق ترند و خودشان با آژانس های مسافرتی تماس می گیرند یا محل اقامتی را انتخاب می کنند. این در حالی است که همسرشان در جریان این برنامه ریزی ها قرار ندارد یا جزئیات را به درستی نمی داند. شاید چنین تصمیم گیری هایی در مورد تفریحات آخر هفته یا رفتن به رستوران بدون اشکال باشد اما وقتی پای مسافرت در میان است، بهتر است همراه با هم تصمیم بگیرید. اگر قرار است به شهر یا کشور دیگری بروید بخشی از جست و جوی اینترنتی و پرس و جو در مورد رستوران های دبی، مراکز خرید و جاذبه های دیدنی دبی را قبل از سفر انجام دهید.

هزینه سفر به دبی

یکی از عواملی که ممکن است بین شما و همسرتان اختلاف ایجاد کند، مسائل و مشکلات مالی است. پس قبل از سفر راه های سفر ارزان به دبی را بررسی کنید. در صورتیکه درآمد دارید بخشی از هزینه های سفر را خودتان بر عهده بگیرید تا به دلیل یک سفر پر هزینه همسرتان با مشکلات مالی روبرو نشود. حواستان به این باشد که بیش از حد خرج نکنید و برای هزینه های پیش بینی نشده هم مقداری پول اضافی همراهتان باشد.

چطور همسفر خوبی باشیم

در اولین سفر همراه با همسرتان کمی انعطاف به خرج دهید. باید بدانید که نمی توانید در تمام طول سفر حرف تان را به کرسی بنشانید. شاید فکر می کنید که چون همسرتان عاشق شماست کمی کوتاه می آید، اما هنگامی که می خواهید به هر دو نفر خوش بگذرد، به این نکته توجه کنید. برای اتفاق های غیر منتظره آماده باشید و سعی کنید خودتان را با شرایط وفق دهید. شاید اوضاع کاملا بر اساس آنچه برنامه ریزی کردید، خوب و عالی حرکت نکند. با این وجود سعی کنید از هر شرایطی برای داشتن لحظات خوب استفاده کنید.

نکاتی در سفر به دبی که همه نمی دانند: مرجع راهنمای سفر به دبی

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب