سفر دو روزه به دبی

سفر دو روزه به دبی

راهنمای سفر 2 روزه به دبی

اگر شما هم به این فکر می کنید که سفر دو روزه به دبی امکان پذیر نیست، درست فکر کرده اید. دو روز برای بازدید از مکان های دیدنی دبی زمان مناسب و کافی نیست، اما امکان پذیر است. در ادامه با سفر نامه دبی با ما همراه باشید تا در دو روز آخر هفته در دبی از بهترین دیدنی های دبی بازدید کنید و از زمان خود در سفر به دبی به خوبی استفاده کنید. 

روز اول در دبی

برای صبح به پیاده روی در جی بی آر- JBR Walk بروید و صبحانه را در یکی از کافه های هتل ها و یا در کافه هایی که در جی بی آر دبی قرار دارند میل کنید. ما به شما کافه اِگ اِسپِکتیشن - Eggspectation را پیشنهاد می کنیم. یک رستوران عالی برای خانواده ها با محیطی گرم و دوستانه که شکل ظاهری آن شبیه به تخم مرغ می باشد. حتی اگر در رژیم غذایی به خصوصی هستید، رستوران اِگ اِسپِکتیشن برای شما نیز منو مخصوص و کاملا رژیمی دارد.
بعد از صبحانه، در سواحل دبی ریلکس کنید، از گرمای آفتاب لذت ببرید و به شنا در آب های گرم و زلال بروید. اگر این ها برای شما کافی نبود و به دنبال هیجان بیشتری بودید جی بی آر را به سمت بالا پیاده روی کنید و به سمت پارک آبی هیجان انگیز آکوا دبی بروید. پارک آبی آکوا دبی یکی از بزرگ ترین ها و هیجان انگیز ترین پارک های آبی در دنیاست.

در مسیر، سری به مارینا دبی بزنید، مارینا دبی درست کنار جی بی آر دبی قرار دارد. جالب است بدانید که در دنیا 20 برج بلند، به عنوان بلندترین برج و آسمان خراش وجود دارد که 14 تا از این برج های بلند در مارینا دبی ساخته شده اند، از جمله برج پرنسس، 23 مارینا، برج کایان، برج تورچ و برج اِلیت. 

در طول سفر با تور دبی، یک بعد از ظهر را در یکی از مکان های هیجان انگیز مشهور دبی سر کنید. به اسکی و اسنو بورد در صحرا های دبی، در امارت مال بروید، از آبشار آبی مشهور در پارک آبی وایلد وادی دبی در ساحل جمیرا سر بخورید، در آب های پر از کوسه در آتلانتیک شنا کنید و در جزیره پالم دبی از هواپیما به بیرون بپرید و در هوا شیرجه بزنید.

اگر پارک های هیجان انگیز و تفریحات پر تحرک در دامنه علاقه و انتخاب شما نیست، در طول سفر با تور دبی به سمت باغ میراکل دبی در شمال بشری دبی بروید تا از یک روز آرام در فضای باز و بسیار دیدنی لذت ببرید. این زمین بهشتی فانتزی پر از گل های مختلف رنگارنگ است و مجسمه های بزرگی از گل زیبایی این باغ را دو چندان کرده اند. هنگامی که از باغ میراکل دبی دیدن کردید، سپس از محوطه پروانه ها دیدن کنید تا سفر خود در این قسمت از دبی را کامل کنید. 

شب اول در دبی 

با آغاز شب از یکی از خوشمزه ترین شام های عمرتان در مرکز شهر دبی لذت ببرید. بازار البهار یکی از مقاصد مشهور و محبوب با منظره ای شگفت انگیز از برج خلیفه و فواره آبی دبی، بزرگ ترین فواره آبی موزیکال در دنیا برای صرف شام است. در بازار البهار دبی قدرت انتخاب زیادی برای صرف شام دارید. اگر می خواهید به هنگام صرف شام، در بهترین زاویه رقص فواره آبی موزیکال دبی را تماشا کنید، به شما پیشنهاد می کنیم تا به رستوران کارما - Karma Kafé بروید و اما اگر می خواهید شبی رومانتیک داشته باشید هتل قصر - The Palace hote را برای صرف شام انتخاب کنید. در رستوران سیپتارا – Thiptara نیز خوشمزه ترین رستوران های دریایی تایلند را پیدا خواهید کرد. اگر می خواهید در دبی به تایلند سفر کنید، به رستوران سیپتارا بروید تا از منو غذاهای تایلندی این رستوران طعمی دلنشین را تجربه کنید. علاوه بر این نمای زیبای این رستوران نیز زبانزد است. می توانید بر روی یک تراس زیبا و نفس گیر که به نظر می رسد در بالای آب های چشمه ای قرار دارد شام بخورید.

بعد از صرف شام به پیاده روی بروید، اگر خسته شده اید و می خواهید شبی آرام را سپری کنید به سمت دبی مال بروید و از آکواریوم دبی و دنیای زیر آب دبی دیدن کنید. در آکواریوم دبی می توانید نظاره گر زندگی آرام بیش از 140 گونه آبزیان و بیش از 300 کوسه باشید. به جای تماشای آکواریوم دبی می توانید از فواره به سمت اتمسفر در برج خلیفه پیاده روی کنید و در بلندترین برج دنیا یک دسر فوق العاده نوش جان کنید از نمایی حیرت انگیز دبی از آن بالا لذت ببرید.

روز دوم در دبی

برای یک سفر فرهنگی و تاریخی به مکان های تاریخی دبی بروید، پیش از این که راهی این نقطه از شهر شوید، بدانید که به مرکز سنتی امارت می روید. بنابراین احترام به افراد محلی شهر را فراموش نکنید و لباسی مناسب به تن کنید. لباسی بپوشید که زانو ها و شانه هایتان را پوشانده و یقه بسته ای داشته باشد. 

روز خود را با گشت و گذار در بازار سنتی دبی در دیره آغاز کنید. بازار طلای دبی یکی از جاذبه های شهر با 300 مغازه طلا فروشی می باشد. به سمت شمال پیاده روی کنید تا به بازار گرند دیره که به نام قبلی خود بازار الکبیر معروف است برسید. این بازار در واقع بزرگ ترین بازار در دبی می باشد. با این حال با وجود مراکز خرید لوکس و مدرن از شهرتش کاسته شده اما از محبوبیتش کاسته نشده و این بازار را مملو از جمعیت خواهید یافت. در بازار سنتی بزرگ دیره می توانید انواع سوغاتی های دبی، ادویه های مخصوص دبی، عطر و ادکلن و پارچه تهیه کنید. 

درست مجاور بازار گرند، نهر دبی - Dubai Creek قرار گرفته است. نهر دبی یکی از مقاصد توریستی محبوب در دبی می باشد که توریستان تور دبی را به زمان های دور دبی، در سال هایی که تجارت مروارید، ماهی و پارچه در این سرزمین رواج داشت می برد. 

از کریک دبی به بور دبی بروید، جایی که منطقه تاریخی دبی خوانده می شود و مهد موزه های دبی است. در زمان گشت و گذار و بازدید از مکان های تاریخی دبی، هر زمان که احساس گرسنگی کردید توقف کنید و از یکی از غذا های سنتی دبی لذت ببرید. به سوی شمال، به سمت محله آل شینداگا - Al Shindagha بروید تا از میراث، روستا های قدیمی دبی و اقامتگاه رسمی پدر بزرگ حاکم دبی، شیخ سید آل مکتوم بازدید کنید. 

خانواده سلطنتی دبی و حقایقی درباره خاندان آل مکتوم: حاکم دبی

بعد از ظهر در دبی

بعد از گشت و گذار در محله آل شینداگا - Al Shindagha برای استراحت و صرف ناهار سنتی امارت، به سمت بیت الویکل بروید. بت الویکل، یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی، ساخته شده از گل ها، مرجان ها و چوب ها در سال 1930 از خود با گوشت و بلدرچین کباب شده پذیرایی کنید. این ساختمان علاوه بر رستوران یکی از موزه های دبی نیز محسوب می شود. بعد از ناهار به سمت شمال حرکت کنید تا به بازار پارچه دبی برسید. در بازار پارچه دبی همانطور که از نامش پیداست انواع پارچه، لباس و سوغاتی به فروش می رسد.

بعد از خرید مسیر را به پایین رودخانه ادامه دهید تا به محله تاریخی الفاهیدی - Al Fahidi یا بلوار آل بستانکیه برسید. این منطقه زمانی محله ثروتمندان دبی بوده است. در اینجا خانه های قدیمی عربستان، کوچه های پیچ در پیچ و گالری های هنری معاصر را پیدا خواهید کرد. 

سافاری دبی یک تجربه شگفت انگیز و متفاوت در امارات متحده عربیست. سافاری دبی برای بیشتر توریستان تور دبی تجربه ای متفاوت و هیجان انگیز است و شامل تعدادی از فعالیت ها نظیر اسکی روی شن ها، شتر سواری، موتور سواری، نمایش رقص عربی و سرو شام امارات در زیر چادر های عربی می باشد.

شب دوم در دبی 

زمان رسیدن شما به محل اقامتتان در دبی کاملا بستگی به تور سافاری شما دارد. اگر شب به شهر بازگشتید، شبانه به قایق سواری در دبی بروید و یک شب را با موسیقی زنده بر روی آب های دبی بگذرانید.

اگر می خواهید تعطیلات آخر هفته را به گشت و گذار در دبی بگذرانید لطفا به این موضوع نیز توجه کنید که ساعات کاری بازار ها در روز های جمعه و شنبه بین ساعات 1 الی 4 ظهر بسته هستند به جز در روز جمعه.

 
نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب