هزینه سفر به دبی

هزینه سفر به دبی

سفر به دبی

راهنمای سفر ارزان به دبی

سفر با تور دبی سفری ارزان نیست و همانطور که می دانید دبی شهری نیست که بتوان با بودجه کم به آن سفر کرد. گشت و گذار در این شهر بزرگ بی تردید گشت و گذار در شهر ارزانی نیست و توریستان تور دبی می بایست خود را آماده پرداخت هزینه های بالا به هنگام بازدید از شهر کنند. با این حال چند راه وجود دارد که می توان با استفاده از آنها حتی در شهر گران قیمتی مثل دبی ارزان سفر کرد. با توجه به این چند نکته می توانید هزینه های سفر به دبی را کاهش دهید و بدون زحمت  و با هزینه کم سفر به دبی را تجربه کنید. 

هتل ارزان در دبی

دبی به هتل های 7 ستاره لاکچری و لوکس خود مشهور است. با این حال هتل هایی در دبی وجود دارند که ساده تر و دوست داشتنی تر هستند و برای آنهایی که می خواهند کم هزینه سفری به یاد ماندنی به دبی داشته باشند مناسب اند. برای پیدا کردن این هتل ها از مرکز شهر فاصله بگیرید و در همسایگی شهر به دنبال آنها باشید، هتل های واقع در مرکز شهر و مارینای دبی بی تردید بسیار گران تر از هتل های واقع در البشری هستند. البشری دبی جاییست که می توانید هتل های ارزان قیمت و دوست داشتنی زیادی را پیدا کنید. نگران فاصله البشری تا مرکز شهر دبی نباشید. از البشری به مرکز شهر تنها 15 الی 20 دقیقه با ماشین راه است، اما در عوض تفاوت قیمت هتل ها تعجب آور است.

منطقه قدیمی دبی

قسمت قدیمی شهر دبی یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی دبی محسوب می شود. در این قسمت، توریستان تور دبی می توانند دبی قدیم را پیش از اینکه به شهری ثروتمند تبدیل شود ببینند. از دیگر جاذبه های منطقه قدیمی دبی چند جاذبه ای دیدنی است. هزینه ها در این قسمت با توجه به قسمت مرکزی دبی بسیار ارزان تر است. اینجا جاییست که با تنها سه درهم می توانید از موزه دبی دیدن کنید و با یک درهم سوار بر قایق به گشت و گذار بروید.

مشروبات الکلی در دبی

دبی شهری نیست که در آن مشروبات الکلی با قیمت ارزان به فروش برسد، مشروبات در دبی بسیار گران قیمت است و یک شب با کمی مشروب می تواند 200 الی 300 درهم تمام شود. یک خبر خوب اینکه اگر اهل مشروبات الکلی نیستید این بسیار به نفع شماست. به جای پرداخت هزینه های بالا برای مشروبات، می توانید از مناطق گردشگری دبی بازدید کنید و از هزینه های سفر به دبی به اندازه قابل توجهی کم کنید.

غذاهای ارزان دبی

درست است که دبی به خوردنی های خوشمزه خود مشهور است. رستوران های دبی از  بهترین رستوران های دنیا هساتد که دور هم جمع شده اند، اما هزینه صرف ناهار و شام در این رستوران ها کم نیست. توجه کردن به قیمت غذا در دبی، یکی دیگر از راه های کم خرج کردن در طول سفر با تور دبی است. نکته ای که کمتر کسی از آن با خبر است این است که دبی خوراکی های متنوعی را برای همه با هر بودجه ای دارد. برای آنهایی که می خواهند هزینه های سفر خود کنترل کنند، خوردن فست فود به جای غذا های بین المللی و چینی انتخابی مناسب است. 

مترو دبی

دبی همانند دیگر شهر های توریستی نظیر استانبول نیست که بتوانید با پیاده روی از مکانی دیدنی به جاذبه توریستی و تفریحی دیگری بروید، فاصله بین مکان های دیدنی دبی زیاد است و پیاده روی کردن بین آنها غیر ممکن است، بنابراین پیدا کردن یک وسیله نقلیه خوب و البته به صرفه از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر چه با کرایه تاکسی احساس راحتی بیشتری خواهید کرد اما هیجان ارتباط با اهالی دبی را از دست می دهید و از این مهم تر متحمل هزینه بالایی می شوید. استفاده از مترو دبی بهترین راه برای گشت و گذار در سطح شهر با قیمتی مناسب است. علاوه بر این، در مترو دبی می توانید شهر زیبا و لوکس دبی را از زاویه ای تماشایی ببینید. مترو های دبی بسیار تمیز هستند و علاوه بر صرفه مالی شما را دور از ترافیک های سر سام آور دبی نگه می دارند. 

چطور سفر ارزان به دبی داشته باشیم

تفریحات رایگان دبی

حقیقتی که برای خیلی ها درباره دبی پنهان است این است که دبی پر است از جاذبه ها و تفریحات بدون مبلغ ورودی و کاملا رایگان. یکی دیگر از نکاتی که بر کاهش هزینه سفر به دبی موثر است سفری عالی با تفریحات رایگان دبی است. حتی کلاب های شبانه دبی نیز رایگان است و بدون پرداخت هزینه می توانید از یک جشن شاد، موسیقی عالی و فضایی دلنشین لذت ببرید. بنابراین به جای بازدید از مکان های دیدنی گران قیمت دبی، هوشمندانه عمل کنید و با گشت و گذار در جاذبه های عمومی شهر بدون پرداخت هزینه سفر خود با تور دبی را کامل کنید.

تفریحات هیجان انگیز دبی

زمانی که به دنبال پر کردن برنامه سفر خود با تور دبی هستید تفریحات پر تحرک را فراموش نکنید. به مکان هایی بروید که می توانید در آن یک روز شلوغ و پر تحرک داشته باشید. به جای خرید و صرف دسر و غذا در رستوران های دبی، سری به پارک های دبی و یا سواحل عمومی دبی بزنید، پیاده روی کنید و یا دوچرخه سواری کنید. در برخی از پارک های دبی می توانید رایگان دوچرخه کرایه کنید و روزی عالی برای تمام افراد خانواده بسازید.

سواحل دبی

اگر چه بیشتر توریستانی که به دبی سفر می کنند اغلب در هتل هایی با سواحل خصوصی اقامت دارند اما بی تردید اقامت در این هتل ها برای آنهایی که با هزینه کمتر می خواهند به دبی سفر کنند انتخاب ارزان قیمت و مناسبی نیست. نگران نباشید دبی دارای سواحل عمومی زیادی ست که در لیست جاذبه های توریستی محبوب دبی قرار دارند. این سواحل بسیار تمیز و پر امکانات هستند و توریستان تور دبی یک روز عالی را می توانند در این سواحل به خوشی بگذرانند. در ساحل شنا کنید، حمام آفتاب بگیرید، در زمین والیبال ساحلی والیبال بازی کنید و از تفریحات آبی دبی لذت ببرید. تفریحات آبی دبی نسبت به دیگر تفریحات در این شهر قیمت پایین تر و ارزان تری دارند. از این رو نگران هزینه این تفریحات نباشید و تنها از یک روز آفتابی در کنار ساحلی نیلگون و ماسه ای لذت ببرید.

پارک های دبی

یکی دیگر از مکان های تفریحی دبی که از محبوبیت بالایی برخوردار است، پارک های بزرگ دبی است. پارک های دبی یکی از مکان های تفریحی عالی برای خانواده ها و توریستان جوان دبی است و گشت و گذار در آنها مخصوصا در روز های خنک زمستانی دبی از پیشنهاداتی ست که نباید در طول سفر به دبی از دست داد. زمانی که دمای هوا در دبی برای لذت بردن از تفریحات و فعالیت های خارجی مناسب است، نباید پیکنیک در فضای زیبای پارک های دبی را از دست داد. پارک هایی که فضای امن و زیبا برای کودکان محسوب می شوند و خانواده ها می توانند در آرامش پارک روزی آرام را سپری کنند. خبر خوب برای عاشقان سلفی و عکاسی اینکه پارک های دبی یکی از مکان هایی ست که می توان عکاسی در دبی را به یک تجربه لذت بخش تبدیل کرد و زیبا ترین سلفی های دبی را در آنجا گرفت.

جشنواره های دبی

چیزی که همه می دانند شهرت دبی در برگزاری کنسرت های مختلف و رویداد های ورزشی مشهور است. اما چیزی که بیشتر مردم از آن بی اطلاع اند زمان برگزاری این رویداد ها و فستیوال ها در طول سال است. حضور در این فستیوال ها و رویداد ها کاملا رایگان است و تنها کافیست تقویم دبی را برای حضور پیدا کردن در ایام منحصر به فرد دبی چک کنید. جشنواره های دبی از شاد ترین مراسمات دنیاست و از لیست تمامی آنها می توانید با دانلود اپلیکیشن فستیوال دبی با خبر شوید تا برنامه سفر خود با تور دبی را هماهنگ با ایام ویژه در دبی کنید. 

خرید از دبی

این شاید تنها کار مشکل برای کم کردن هزینه ها در دبی باشد. در سفر با تور دبی به شهری سفر می کنید که بزرگ ترین و معروف ترین مراکز خرید دنیا را در خود جای داده است. واقعا گشت و گذار در دبی مال و دیگر مراکز خرید دبی یکی از جذاب ترین کار ها می باشد. اگر می خواهید سفری مقرون به صرفه به دبی داشته باشید می بایست خرید در دبی را فراموش کنید. با این کار از هزینه های اضافی خرید وسایل و یا لباس های غیر ضروری جلوگیری می کنید و به جای آن می توانید از جاهای دیدنی دبی لذت ببرید.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب