چرا به دبی سفر کنیم

چرا به دبی سفر کنیم

سفر به دبی

دبی بی اغراق یکی از شهر های بی مانند در دنیاست. برای آنهایی که به دنبال مقصد گردشگری زیبا و عالی هستند، دبی شهری رویایی برای سفر است. در طول سفر به دبی از مکان های تاریخی دبی، معماری آینده، شب های زنده و جاذبه های فراتر از انتظار لذت ببرید. اما چرا دبی از مقاصدیست که پیش از مرگ باید حداقل یک بار از آن بازدید کرد! جواب این سوال پشت 8 دلیل پنهان شده است.

با ما همراه باشید تا در ادامه با دلایل سفر به دبی آشنا شوید.

سافاری دبی

پیش از اینکه آسمان خراش ها و ماشین های سوپر لوکس دبی را پر کنند، دبی شهر ماسه ها بود. اگر چه که دبی سالهاست که راه پیشرفت را در پیش گرفته و در دست ساخت و ساز است، اما صحرای دبی هنوز هم از دیدنی های از دست ندادنی دبی است. به هنگام سفر به دبی، سافاری دبی را تجربه کنید، از طعم لذیذ غذا های سنتی عربی لذت ببرید، رقص عربی را تماشا کنید و در صحرا شتر سواری کنید. بله این تجربه ای متفاوتیست که تنها در دبی می توان تجربه کرد. تور های سافاری شما را از هتل ها به کمپ های بیابانی می برند که در اطراف آنها چیزی جز ماسه نیست. صحرای دبی نگاهی به گذشته دبی، پیش از پیشرفت و پیشبرد این شهر لوکس است.

فرهنگ دبی 

شهرهایی مثل نیویورک و لندن معروف هستند به تفاوت فرهنگی، اما دبی شهری جدید با فرهنگ های مختلف است. تقریبا 85% از ساکنین دبی اهل محلی دبی نیستند، در دبی می توانید فرهنگ بین المللی از کل دنیا را شاهد باشید و این خود به تنهایی از اتفاقات نادر است. سفر به دبی، سفر و تجربه ای بی نظیر به یکی از برترین کلان شهر های دنیاست. 

معماری دبی 

دبی در سراسر دنیا به معماری منحصر به فرد خود مشهور است، باور این واقعیت که در 5 دهه پیش هیچ ساختمانی در دبی وجود  نداشت و حالا معروف ترین ساختمان ها و آسمان خراش ها در این شهر ساخته شده است. حالا بهترین معماری های دنیا را می توان در دبی دید. اگر در یکی از خیابان های اصلی این شهر، خیابان شیخ زید به سمت پایین حرکت کنید، از معماری منحصر به فرد ساختمان های دبی دلیل این شهرت را خواهید فهمید. حتی معماری ایستگاه مترو دبی نیز برایتان عجیب خواهد بود.

جزیره پالم دبی 

برای آنهایی که به دنبال یک تعطیلات عالی ساحلی هستند، دبی زیبا ترین جزیره مصنوعی را برای آنها آماده کرده است. با اینکه بیشتر ساختمان ها و امکانات تفریحی پالم جمیرا در حال ساخت است، پالم جمیرا توانسته در لیست زیبا ترین سواحل و جزایر قرار گیرد. در این جزیره می توانید کافی شاپ و رستوران های بسیار زیاد از بهترین ها را پیدا کنید. رستوران هایی که انتخاب یکی از آنها بسیار دشوار است. زیبایی این جزیره با درختان بومی دبی زیبا تر شده و اگر از بالا به جزیره پالم جمیرا نگاه کنید، می بینید که شبیه به یک درخت نخل ساخته شده است. تماشای این جزیره حتی از ارتفاع هم جذاب است. 

برج خلیفه دبی 

برج خلیفه بلند ترین برج دنیاست. سفر به دبی و بازدید از برج خلیفه یک تجربه به یاد ماندنی در طول عمرتان خواهد بود. از بالای برخ خلیفه زیبایی کل شهر لوکس و مدرن دبی به چشم می خورد. منظره ای از ساحل تا صحرا که واقعا خیره کننده است. ارتفاع برج بیشتر از 800 متر است و دارای 163 طبقه می باشد. در این برج به نام ترین رستوران های دبی و هتل های دبی را خواهید دید. از این گذشته، برج خلیفه برگزیده بهترین مکان ها برای تماشای غروب آفتاب نیز می باشد.

تفریحات شبانه دبی 

برای آنهایی که عاشق جشن و پارتی هستند، دبی شهر بی نظیریست. در دبی بهترین و بزرگ ترین کلاب ها و بار ها را خواهید دید. کلاب ها و بار ها در تمام طول شب و در هفت روز هفته باز هستند. از کلاب های معروف دبی می توان به دبی سفید، مارین آبی و سیرکیو لی سور - Cirque Le Soir  اشاره کرد. حتی یک شب هم بار ها در دبی بسته نیستند و هر شب استایل و تیم مختص خود را دارند. 

باغ گل دبی

با توجه به شرایط آب و هوایی و جغرافیایی دبی، حتی انتظار دیدن باغی سرسبز باور نکردنیست. اما با دیدن باغ مصنوعی سر سبز دبی متحیر خواهید شد. در فصل زمستان زمانی که درختان این باغ شکوفه می زنند این باغ به اوج زیبایی خود می رسد، باغی مصنوعی که از هر باغ طبیعی دیگر در دنیا زیبا تر است. اگر در طول زمستان به دبی سفر می کنید، تماشای مناظر نفسگیر باغ را از دست ندهید. برای آنهایی که عاشق طبیعت اند، باغ گل دبی، از باید های سفر به دبی است. باغ معجزه دبی معروف است به قصر های مصنوعی و گل های رنگارنگ، ماکت هواپیما و برج خلیفه.

بازار طلا دبی

دبی به بازار طلای خود مشهور است. در بازار های دبی زیبا ترین زیور آلات طلا، سیلور و سنگ های گران قیمت را خواهید دید. سنگین ترین انگشتر طلا دنیا را ببینید. این انگشتر تقریبا 64 کیلوگرم است. بازار طلای دبی در قسمت قدیمی شهر واقع شده است. جالب است بدانید که مغازه های طلا در دبی هیچ نرده و حفاظی ندارند و امنیت در دبی به اندازه ای بالاست که طلا فروشان ترسی از دزد ندارند.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب