باغ گل دبی

باغ گل دبی

باغ میراکل دبی

Dubai Miracle Garden

باغ معجزه دبی یکی از باغ های معروف و منحصر به فرد در دبی است که به عنوان مقصد تفریحی مشهور دبی جزیی از مکان های دیدنی محبوب برای عکاسی در دبی، در میان گردشگران تور دبی است. در باغ معجزه دبی تلفیقی از هنر و معماری واقعی را خواهید دید.

این باغ 72000 متر مربع مساحت دارد و به گونه ای سه بعدی ساخته شده است. در کنار زیبایی و گل های رنگارنگ وجود پروانه ها نیز بر زیبایی این باغ افزوده است و مناظری واقعا رویایی را برای بازدید کنندگان ساخته است. یکی از جذاب ترین نکات دیگر درباره ی باغ گل میراکل وجود باغی به نام باغ پروانه به مساحت 1800 متر مربع در آن است که محل نگهداری صدها پروانه ی زیبا و رنگین می باشد. بازدید از باغ پروانه در باغ میراکل به نوعی کاملا کنترل شده صورت می گیرد و در هر نوبت تنها 300 نفر اجازه ورود و بازدید از باغ پروانه را دارند تا به پروانه ها آسیب نرسد. 

لازم به ذکر است که قسمتی از این باغ گل به گیاهان خوراکی اختصاص داده شده است که بسیار مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفته است. گیاهان دارویی این بخش از ۲۰۰ کشور جمع آوری شده است.

باغ گل معجزه دبی

باغ معجزه دبی باغی دارای بیش از 100 میلیون شکوفه است.

باغ معجزه دبی باغی با معماری و طراحی ویژه از گل هاست.

این باغ همچنین بزرگ ترین باغ گل طبیعی در دنیاست.

ساعت بازدید از باغ گل دبی

گردشگران تور دبی در طول سفر خود در روز های یک شنبه تا پنجشنبه از 9 صبح الی 9 شب و در روزهای آخر هفته، در روز های جمعه و شنبه از ساعت 9 صبح الی 11 شب می توانند از باغ معجزه دبی دیدن کنند و زیبا ترین عکس های سلفی خود را در سفر به دبی با مناظر منحصر به فرد این باغ ثبت کنند.
لازم به ذکر است که در طول تابستان بازدید از باغ میراکل دبی میسر نمی باشد. در طول تابستان درجه حرارت 40 درجه سانتی گراد است و در این دما پرورش گل میسر نمی باشد. از این رو باغ میراکل دبی تنها در فصول پاییز و زمستان باز می باشد. 

بهترین فصل بازدید از باغ گل دبی

اوایل فصل بهار و زمستان بهترین زمان برای بازدید از این میراکل دبی است. همانطور که گفته شد باغ از اواخر بهار برای احیای گل ها بسته می شود و تا پاییز ماه بسته می ماند.

امکانات باغ گل دبی

رستوران و غرفه غذا، پارکینگ عمومی و خصوصی، آلاچیق و محل نشستن، نمازخانه، سرویس بهداشتی، اتاق حراست، اتاق کمک های اولیه، صندلی چرخدار، ترامپولین، بازارچه و مرکز خرید سوغات دبی از جمله امکانات این باغ رویایی هستند.

قیمت بلیط باغ گل دبی

ورودی برای بزرگسالان 40 درهم، حدود 40 هزار تومان 

ورودی برای افراد پایین تر از 12 سال 30 درهم، حدود 30 هزار تومان 

برای کودکان زیر 2 سال ورودی دریافت نمی شود
قیمت ورودی برای بازدید از باغ پروانه ۵۰ درهم، حدودا ۵۶ هزار تومان

آدرس باغ گل دبی

امارات متحده عربی، دبی، دبی لند، باراشا، الباراشای سوم جنوبی

چطور به باغ گل دبی برویم

با اتوبوس و مترو دبی می توانید به باغ میراکل دبی برسید. به یکی از ایستگاه های مترو دبی رفته و در ایستگاه امارات مال از مترو پیاده شوید، سپس از رو به روی این مرکز خرید برای باغ گل میراکل تاکسی بگیرید و یا از امارات مال سوار بر اتوبوس های F۳۰ شوید و در ایستگاه Saheel Gate stop از اتوبوس پیاده شده و به مقصد باغ میراکل تاکسی بگیرید.

قوانین بازدید باغ گل دبی

غذا خوردن و کباب درست کردن در باغ ممنوع می باشد
نشتن روی چمن ها و آشغال ریختن در محوطه ممنوع می باشد
دوچرخه سواری در باغ ممنوع می باشد
گل چیدن در باغ گل دبی ممنوع است

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب