جشنواره های دبی

جشنواره های دبی

فستیوال خرید دبی

دبی این شهر لوکس و مدرن به دلیل مراکز خرید بزرگی که در خود دارد در میان گردشگران شهرت جهانی پیدا کرده است. در دبی می توانید بازار های خرید مختلفی را در سطح شهر پیدا کنید. بازار هایی که تجارت و تفریح را برای شما همزمان به ارمغان می آورند.

جاذبه های گردشگری دبی برای جذب توریست کم نیست. اما تخفیف های دوره ای، قیمت های باور نکردنی و فروش وسوسه انگیز فروشگاه ها در ایام فستیوال باعث شده تا این شهر زیبا میزبان تعداد بیشتر و بیشتر توریستان باشد. از این رو به دلیل ویژگی و مزیت فستیوال های دبی، تور دبی را می توان یک سفر تجاری و تفریحی مهیج خواند. 

جشنواره های دبی با شعار "یک خانواده، یک جهان" برترین محصولات از مطرح ترین برندها را با ارزان ترین قیمت تا 75% تخفیف بدون اخذ مالیات به خریداران عرضه می کند. 

در این فستیوال خرید که اغلب در هر سال دو بار، یکی در زمستان و دیگری در تابستان به مدت یک ماه برگزار می گردد می توانید در حراجی های استثنایی دبی، برترین برندهای دنیا را در قیمت های مناسب و ارزان تهیه نمایید. فستیوال خرید زمستانی هر ساله با روزهای آغازین سال نو میلادی یعنی اواسط ژانویه تا اواسط فوریه آغاز می گردد. برای خرید از فستیوال خرید تابستانی دبی نیز باید از 10 تیر تا 21 مرداد یعنی اواخر ژوئن تا اواخر جولای به فکر رزرو یکی از تور ها باشید که اغلب می توانید یکی از ارزان ترین تور های دبی را به موقع شکار کنید. 

لازم به ذکر است که در فستیوال زمستانی دبی Dubai Shopping Festival می بایست کمی زودتر به فکر رزرو تور دبی باشید چرا که این فصل به دلیل هوای عالی و برنامه های شاد و مسحور کننده سال نو، زمان شلوغی برای سفر به دبی محسوب می شود. و اما در تابستان جشنواره تابستانی دبی Dubai Summer Surprises به دلیل هوای بسیار گرم شاید کمتر مورد استقبال توریست ها قرار گیرد و شهر نسبت به زمستان کمتر شاهد تجمع جمعیت باشد و این فرصت خوبیست تا بتوانید ارزان تر و آسوده تر به دبی سفر کنید.

از دیگر جاذبه های این جشنواره ها برنامه های مهیج و به یاد ماندنی بی نظیر آن است. اگر از خرید خسته شدید به راحتی راهی قسمت دیگری از این جشنواره شوید تا از تماشای برنامه هایی نظیر آتش بازی، سیرک، نمایش، تئاتر و فیلم، جشنواره گل دبی، موسیقی و دیگر برنامه های تفریحی و جشنواره های مختلف لحظاتی خوش را در طول سفر دبی به تجربه کنید. 

علاوه بر این به خاطر داشته باشید که زیاد غرق خرید در این فستیوال بی مانند نشوید چرا که ممکن است از لذت و هیجان قسمت محبوب دیگر این جشنواره عقب بمانید. جشنواره غذا که بخشی دیگر از قسمت های محبوب فستیوال است محل تجمع آشپز های بین المللی از سرتاسر دنیاست. در این بخش می توانید شاهد مسابقات آشپزی و کارگاه های آشپزی بزرگ دنیا باشید و طعم غذایی لذیذ را در خاطر خود برای همیشه ثبت کنید.

مراکز خرید ارزان دبی

همانطور که می دانید وجود مراکز خرید بزرگ و برگزاری فستیوال خرید بی نظیر در دبی و تفریحات دبی مزید بر علت شده تا دبی به مقصد نهایی تجاری و تفریحی بسیاری از مسافران و گردشگران تبدیل گردد. این شهر را می توان مهد فستیوال ها، جشنواره ها و مراکز خرید غول پیکر دنیا دانست که با عرضه اجناس متنوع از مطرح ترین برند های دنیا به قطب تجاری خاورمیانه و آسیا تبدیل شده است. 

با توجه به بازار دبی مسافران خارجی نیاز به یک راهنمای مرجع و معتبر دارند تا بتوانند لذت بهترین خرید در مناسب ترین قیمت ها را در بازار داغ این شهر تجربه کنند. اگر قصد خرید از فستیوال خرید دبی را دارید برای شما در اینجا از چند راز پرده خواهیم برداشت تا ارزان و با تجربه در دبی خرید کنید و از فستیوال های خرید دبی نهایت استفاده را ببرید.

مواظب خطر احتمالی  باشید 

هنگام خرید از فروشگاه های بزرگ و فستیوال های دبی حراجی های خوبی می بینید که شما را وسوسه به خرید می کنند. اما گول برخی از این مراکز خرید معروف دبی را هرگز نباید بخورید. زمانیکه کلمه sale و یا special offer را دیدید بیشتر دقت کنید چرا که گاهی تخفیف های درج شده در مغازه ها، سقف تخفیف بوده و اگر از نزدیک به تابلوهای تخفیف آنها نگاه کنید می‌بینید که تنها برخی از اجناس تخفیف خوبی دارند. مثلا از دور به یک فروشگاه نگاه می‌کنید و می‌بینید نوشته ‌شده ۵۰ درصد تخفیف اما اگر از نزدیک تر نگاه کنید می بینید که خیلی ریز نوشته شده Up to این بدان معناست که تنها برخی از کالاها ۵۰% تخفیف دارند و بیشتر آنها شامل تخفیف کمتری می شوند.

خرید از دبی

اگر چه همه کالا ها و اجناس در جشنواره های خرید و بازار های دبی در تخفیف های خوب و بالایی به فروش می رسند، اما برای خرید برخی کالا ها هرگز سراغ مغازه های دبی نروید. برای مثال کیف و کفش چرمی در دبی قیمت بسیار بالا تری نسبت به بازار ایران دارد. از این رو، حتی اگر به حراجی استثنایی هم بر خوردید، چرم را از مراکز خرید دبی تهیه نکنید. در بازار ایران می توانید کیف و چرم مرغوب را در قیمت بهتر و مناسب تری تهیه کنید. 

خرید و گارانتی وسایل الکترونیکی در دبی
اگر می خواهید خرید ارزان در دبی داشته باشید، به خاطر داشته باشید که به هیچ عنوان از نمایندگی های اصلی وسایل الکترونیکی دبی خرید نکنید. خرید از نمایندگی اصلی برایتان گران تر از توزیع کنندگان رده دوم تمام خواهد شد. این سیاست عرب برای فروش بهتر کالا ها توسط نمایندگی ها و توزیع کننده ها می باشد. نکته بعدی که حتما باید به آن توجه کنید موضوع گارانتی محصول الکترونیکی خریداری شده می باشد. برخی از گارانتی ها تنها داخل امارت اعتبار دارند و در نمایندگی های خارج از امارت فاقد اعتبار می باشند. از این رو قبل از خرید در دبی مطمئن شوید که گارانتی محصول در ایران نیز معتبر می باشد.

خرید ارزان در دبی

به خاطر داشته باشید که برای گرفتن تخفیف بهتر صبح ها به خرید بروید. بیشتر مغازه ها و فروشگاه ها از ساعت 10 صبح آغاز به کار می کنند. در این ساعات مغازه ها خلوت تر هستند و می توانید با خیال آسوده تری خرید کنید و تخفیف بهتری از فروشندگان بگیرید. 

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب