بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان

بهترین هتل های دبی برای ایرانیان و آشنایی با آنها، سفری خاطره‌ انگیز را برای هموطنانمان در تور دبی رقم خواهد زد. دبی از بزرگترین شهرهای کشور امارات متحده عربی و شهری مهم و بندری است. دبی نه تنها مقصدی مهم برای گردشگران خاورمیانه است بلکه برای گردشگرانی از سراسر دنیا نیز جزو گزینه‌ های نخست برای تورهای سیاحتی به‌ شمار می‌ رود. در این مقاله به معرفی برخی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان می پردازیم. با دبی رویایی همراه باشید.

هتل جمیرا امارات تاورز دبی

Jumeirah Emirates Towers Hotel

هتل جمیرا امارات تاورز یکی از هتل ‌های خوب در دبی و هتلی لوکس و 5 ستاره است که از گروه هتل‌ های جمیرا دبی می‌باشد. این هتل در نزدیکی مرکز خرید دبی مال و جاده شیخ زاید است. جمیرا از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان خواهد بود که با 400 اتاق مجهز در خدمات گردشگران تور دبی می‌باشد. همانند دیگر هتل های خوب در دبی، این هتل نیز از امکانات رفاهی عالی همچون صرافی، استخر، ماهواره، باشگاه ورزشی، رستوران‌ های دبی با غذا های بین‌ المللی و دیزاین‌ های منحصر به‌ فرد، بار و سالن بدنسازی و تناسب اندام برخوردار است.
مسافران تور دبی در هتل جمیرا امارات تاورز از سرویس رایگان رفت و برگشت به مرکز خرید بین‌المللی دبی، مرکز شهر دبی، هتل جمیرا بیچ، مدینه جمیرا، برج خلیفه و پارک آبی وایلد وادی برخوردار خواهند بود.

هتل جمیرا امارات تاورز کجاست

امارات، دبی، جاده شیخ زاید، برجهای امارات
تلفن 0097143300000
ایمیل info@jumeirah.com

هتل مینا السلام دبی

Mina Al Salam

از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان می‌توان از هتل مینا السلام یاد کرد. این هتل مجلل و زیبای 5 ستاره، مجهز به زمین گلف بوده و از امکاناتی مشابه دیگر هتل های معروف دبی برخوردار است. با این تفاوت که دیزاین، دکوراسیون، ظروف پذیرایی و هر آنچه که در این هتل زیبا می‌بینید برگرفته از فرهنگ عربی است. در سفر به دبی و این هتل زیبا، علاوه بر برخورداری از بهترین امکانات رفاهی، فرهنگ زیبا و اصیل عربی را نیز از نزدیک درک خواهید کرد.

هتل مینا السلام دبی کجاست

امارت متحده عربی، دبی، جاده جمیرا
تلفن 0097143668888
ایمیل info@jumeirah.com

هتل سوفیتل دبی

Sofitel Hotel

هتل سوفیتل از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است که مقابل برج الخلیفه و در فاصله 8 دقیقه پیاده‌روی با ساحل پالم جمیرا قرار دارد و دارای دیزاین فرانسوی، اتاق‌ هایی با تم آبی و قهوه‌ ای، پرده‌ های حریر و لابی به رنگ سبز می باشد. انواع گیاهان فرانسوی در لابی این هتل 5 ستاره برای دیزاین کاشته شده است. مسافران تور دبی در این هتل نیز از امکانات یک هتل بسیار خوب در دبی بهره‌‌مند می‌شوند. امکاناتی همچون صرافی، اینترنت رایگان، سه رستوران فرانسوی و آسیایی و اروپایی، استخر آب دریا، سونا، اتاق درمان و زیبایی به سبک فرانسوی و ماساژ، اتاق آرامش عمیق و زمین تنیس.
به‌علاوه، تمامی مسافران تور دبی در هتل سوفیتل، یک جلسه 30 دقیقه‌ای عکاسی در دبی را به صورت رایگان خواهند داشت.

هتل سوفیتل دبی کجاست

امارات متحده عربی، دبی، جزایر پالم دبی
تلفن 097144556677
ایمیل H6541@sofitel.com

هتل آسیانا دبی

Asiana Hotel

هتل آسیانا هتلی 5 ستاره و یکی از بهترین هتل های دبی برای ایرانیان است که در منطقه دیره دبی بنا شده و نسبت به سایر هتل‌ های هم‌ ارز خود از قیمت مناسب‌ تری برخوردار است. آسیانا در فاصله 5 دقیقه پیاده‌ روی از متروی صلاح الدین، 3 دقیقه تا مرکز خرید ریف‌مال و 10 دقیقه تا فرودگاه بین المللی دبی است. مسافران تور دبی می‌توانند از اتاق‌های مدرن و شکیل آسیانا با امکانات رفاهی و پذیرایی در اتاق‌ها، فضای داخلی مهندسی‌ ساز، کلاب شبانه، استخر روباز، کارائوکه یعنی ابزاری برای ضبط موسیقی بر روی آهنگ در حال پخش، سالن بدنسازی مجهز، سونا و جکوزی با تفکیک جنسیتی لذت ببرند. 5 رستوران‌ آسیانا نیز به‌دلیل حضور گردشگران پر تعداد از خاور دور، انواع غذا های آسیایی و البته محلی و بین المللی را برای شرکت‌کنندگان در تور دبی سرو می‌کنند.

هتل آسیانا دبی کجاست

امارات متحده عربی، دبی، جاده صلاح الدین، دیره، نزدیک مرکز خرید ریف
تلفن 097142387777
ایمیل asianahotel@asianahoteldubai.com

هتل شرایتون جمیرا بیچ دبی

Sheraton Jumeirah beach

از میان هتل های خوب در دبی، هتل شرایتون یکی از بهترین هتل های دبی است. این هتل 5 ستاره در ساحل خصوصی دبی مارینا قرار دارد و مشرف به خلیج فارس است که با 3 دقیقه پیاده‌ روی به ساحل خواهید رسید. از امکانات ویژه این هتل می‌توان به ارائه سرویس‌های 24 ساعته به مسافران تور دبی، رستوران‌هایی با انواع غذاهای آسیایی، ایتالیایی و بین‌المللی، سالن اسکواش، باشگاه تناسب اندام، ارائه انواع خدمات سلامتی و زیبایی، سونا و اتاق‌های بخار اشاره کرد.

هتل شرایتون جمیرا بیچ کجاست

امارات، دبی، جاده الصفوح
تلفن 097143995533

هتل برج العرب دبی

Burj Al Arab Jumeirah

یکی از گران‌ قیمت‌ ترین هتل‌ های دبی و البته دنیا، هتل برج العرب است. از این رو نمی‌توان گفت که این هتل، جزو بهترین هتل های دبی برای همه ی ایرانیان است.
برج العرب در جزیره اختصاصی خود و با فاصله 2 دقیقه پیاده‌ روی تا ساحل قرار دارد. این هتل بسیار مجلل و اشرافی، با دکوراسیون سلطنتی، میزبان ثروتمندترین اقشار جهان است. اشرافیان که در تور دبی این هتل را برگزیده‌اند با لیموزین هتل از فرودگاه به برج العرب می‌آیند. 9 رستوران مجلل با ویژه‌ ترین غذا ها، بار ها، 2 استخر روباز در تراس، 32 محل آفتاب‌گیری، آکواریوم با 50 گونه ماهی، اتاق کهکشان راه شیری که با 29000 قطعه کریستال سوآروسکی ساخته شده‌ است و لوکس‌ ترین باشگاه جهان، بخشی از امکانات این هتل عجیب و دیدنی است.

هتل برج العرب دبی کجاست

امارات، دبی، جاده جمیرا
تلفن 097143017777
ایمیل tripadvisor@jumeirah.com

هتل های خوب در دبی به دلیل توریستی بودن این شهر پر تعداد هستند. اما در این مقاله، بهترین هتل های دبی برای گردشگران ایرانی با توجه به ذائقه آنها معرفی شدند.
سفر خوشی را در تور دبی برای شما آرزومندیم.


نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب