سافاری دبی

سافاری دبی

سافاری بیابانی دبی

Dubai Safari

سافاری بی اغراق یکی از برترین تجربه های هیجان انگیز و فراموش نشدنی دبی است. زمانی که می خواهید یک تفریح بسیار هیجان انگیز و فراموش نشدنی را تجربه کنید، سری به حاشیه شهر دبی یعنی مناطق کویری دبی بزنید تا بهترین خاطره عمرتان را بسازید. سافاری در صحرا های حیرت آور دبی، جایی که گردشگران و مسافران تور دبی از جذاب ترین تفریح دبی لذت می برند. 

تنها 3 تا 4 ساعت برای یک سافاری به یاد ماندنی در دبی کافیست. با سرعت زیاد از روی تپه های شنی عظیم بپرید، شتر سواری کنید، از روی تپه ها با موتور پرشی بپرید، در دل کویر خوشمزه ترین غذا ها را بخورید و از زیبایی های منحصر به فرد کویر لذت ببرید. بی اغراق سافاری یکی از بهترین تفریحات دبی است که اگر بدون آن دبی را ترک کنید حتما پشیمان خواهید شد.

در طول سفر به دبی در هر زمان صبح، ظهر یا شب، دلتان هوای یک تجربه ی جدید و دیوانه وار کرد، سافاری دبی درست همان چیزی ست که به شما توصیه می کنیم از دست ندهید. 

سافاری صبحگاهی دبی

اگر نمی توانید بعد از ظهر به یکی از تور های سافاری دبی بپیوندید، می توانید صبح را به دل صحرا بزنید. حتی تنهایی هم می تواند به سافاری دبی بپیوندید، اما اگر گروه 6 نفره باشید بهتر است و مجبور نمی شوید با کسی همسفر شوید. البته همسفر شدن با آدم های جدید خالی از لطف نیست.

تفریحات سافاری صبحگاهی:

اسکی بر روی تپه های شنی
موتور سواری
شتر سواری و پریدن از روی تپه های دبی

سافاری در غروب آفتاب

اولین و بی تردید جذاب ترین تفریحی که در دبی باید تجربه کرد سافاری دبی است. سافاری در عصر خاطره ای خواهد بود که شما تا مدت ها بعد از سفر نیز با لذت و هیجان از آن یاد خواهید کرد.

اگر چه شاید بتوانید غروب آفتاب را از در هر نقطه ای در دبی ببینید، اما تماشای غروب آفتاب در کویر دبی، یکی از صحنه های بی مانند است.

تفریحات سافاری در عصر:

بیابان نوردی با اتومبیل بیابان رو
اسکی روی تپه های شنی
صرف غذای خوشمزه و باور نکردنی
شتر سواری  و عکاسی در کویر
قلیان و قهوه عربی با خرمای تازه 
ATV سواری (با هزینه اضافی، به قیمت 125 درهم امارات)
رقص و آرایش های سنتی با حنا

سافاری شبانه دبی

اگر چه تفریحات سافاری در شب مانند تفریحات سافاری در عصر است اما در شب شاهد زیبایی های متفاوت تری خواهید بود. مطمئنا آنچه را که در آسمان کویر و در دل شب می بینید باور نمی کنید. درخشش الماس های ریز و درشت آسمان کویر دبی چشمان شما را ساعت ها به خود خیره خواهد کرد. شنیدن صدای ماسه ها و لذت بردن از تاریکی و آرامش شب یکی دیگر از لذت های مختص سافاری دبی در شب است. علاوه بر اینها، طلوع آفتاب را این بار از زاویه ای خواهید دید که انگار این خورشید، خورشیدی دیگر با زیبایی های دو  چندان متفاوت است. 

همه چیز آماده است تا شما در دبی از بهترین و محبوب ترین تفریح لذت ببرید. تنها نکته ای که لازم است به آن توجه کنید برداشتن وسایل شخصی مورد نیازتان است. اما به جز وسایل مورد نیازی که در ادامه نیز در رابطه با آنها صحبت خواهیم کرد، وسایل دیگری بر ندارید و خود را با وسایل اضافی و کیف بزرگ گیج نکنید. هر چه سبک تر به کویر بروید، رها تر از هیجانات صحرا لذت خواهید برد.

تفریحات سافاری دبی

لباس مناسب بپوشید. آفتاب کویر در عین حال که بسیار زیباست، در عین حال می تواند بسیار سوزان و اذیت کننده هم باشد. از این رو در انتخاب درست لباس دقت کنید. لباس آستین بلند بپوشید، کلاه نقاب دار برای در امان بودن از تاپش مستقیم آفتاب به سر کنید، کاور گردن و یا کلاهی که دارای کاور گردن باشد، کتونی چرمی، جوراب های بلند و بند های کشی کتانی یه منظور جلوگیری کردن از ورود شن به کفش ها. 

شلوار گشادی اتتخاب کنید که دارای جیب های زیادی باشد. شلوار هایی از جنس کتان بهترین شلوار برای سافاری برای در امان ماندن گزند و نیش حشرات و خنک ماندن است.

بهترین لباس برای سافاری دبی - از پوشیدن لباس های رنگی، جیغ و یا طرح های شلوغ خودداری کنید. این نوع لباس ها حیوانات صحرا را وحشت زده می کند. 

ممکن است این تفریح برای بانوان باردار و کودکان زیر چهار سال خطرناک باشد.

برای سفر آب و خوراکی به همراه داشته باشید. چرا که پذیرایی تنها در اردوگاه موجود است.

نظرات کاربران
دیدگاه
از سراسر وب